Izjava Chrisa Bennetta, direktora komunikacija OHR-a i EUSR-a na konferenciji za medije povodom javne kampanje o važnosti izlaska na izbora

Chris Bennett, Direktor komunikacija


Dobro jutro. Hvala što ste se odazvali na ovu konfereniciju uz relativno kratku najavu.


Danas smo vas pozvali da bismo vam prikazali spotove koji će biti emitirani na televizijama širom Bosne i Hercegovine u periodu prije izbora 1. oktobra, a koji su dio OHR-ove javne kampanje.


Spotove prezentiram ja a ne Christian Scwarz-Schilling, jer visoki predstavnik/specijalni predstavnik EU se pojavljuje u jednom od njih, a on je preskroman da prezentaciju vrši sam.


Kao što možete vidjeti, on je ipak odlučio da bude prisutan u sali, kako bi bez sumnje ocijenio vaše reakcije.


Kampanja ima tri cilja.


Prvi cilj je skrenuti pažnju na promjene u međunarodnom prisustvu u Bosni i Hercegovini, a posebno na zatvaranje Ureda visokog predstavnika.


Drugi cilj je skrenuti pažnju na važnost izbora. Budući da se OHR zatvara, pojedinci i stranke koji budu izabrani 1. oktobra morat će preuzeti odgovornost za budućnost ove zemlje, budućnost koja je u Evropi.


A treći cilj je podstaći što više birača da izađu na birališta. Ko god izabere da ne glasa omogućava drugima da donose odluke o njegovoj budućnosti i tempu kojim će ova zemlja napredovati ka Evropi.


Dakle, bez daljeg odlaganja, pogledajmo spotove.



PRVISPOT


Vrlo je dinamičan. Ciljna grupa gledatelja su građani do 35 godina za koje prema statističkim podacima postoji najmanja vjerovatnoća da će izaći na izbore. 


Možda biste htjeli da ga još jednom pogledamo.


PRVI SPOT


«Glasajte za one koji će osigurati stabilnost i pristojan život za sve građane Bosne i Hercegovine.»


Samo me nemojte pitati za koga trebate glasati.


A sada drugi spot.


DRUGI SPOT


I još jednom.


DRUGI SPOT


«Ne dozvolite da drugi odlučuju u vaše ime.»



Nadam se da uživali u ovoj prezentaciji.


Pored TV spotova, emitirati će se i dva radijska džingla i dva novinska oglasa, na istu temu.


Kampanja će se emitirati u periodu od 14. do 29. septembra 2006. godine. Televizijski spotovi će biti emitirani na BHT1, FTV, RT RS, TV Pink i OBN-u, kao i u programu Mreže Plus. Radijske džinglove će emitirati oko 40 radio stanica širom Bosne i Hercegovine, a novinski oglasi će biti objavljeni u svim značajnijim dnevnim novinama i magazinima.   

Europa.ba