Pokrenuta nova kampanja EU sa fokusom na prilike za mlade sa Zapadnog Balkana

Kampanja “#EUiTI – Tvoja priča, naša budućnost”, koja ima za cilj promoviranje prilika i koristi koje programi Evropske unije nude mladim ljudima širom Zapadnog Balkana, predstavljena je danas na online eventu koji je simuliran u virtualnoj verziji Paladijeve bazilike.

„Mladi širom Zapadnog Balkana se suočavaju sa mnogim izazovima, ne samo s visokim nivoom nezaposlenosti i nedostatkom mogućnosti za posao. Zbog toga promovišemo ovu kampanju. Želimo podići svijest o mogućnostima koje EU nudi u regiji koje im mogu pomoći da prevladaju ove izazove, steknu nove vještine i doprinesu pozitivnom rastu svoje regije,“ izjavila je direktorica za Zapadni Balkan pri Generalnoj direkciji Evropske komisije za susjedstvo i pregovore o proširenju, Genoveva Ruiz Calavera, govoreći uoči događaja.

Direktorici Ruiz Calavera na otvaranju događaja pridružili su se ambasador EU u Bosni i Hercegovini  Johann Sattler i ambasador EU u Albaniji Luigi Soreca. Na događaju su se predstavilo i šest mladih ljudi koji su podijelili svoja iskustva iz učešća u EU programima. Završna sesija je imala format pitanja i odgovora sa šest mladih evropskih ambasadora iz Zapadnog Balkana (Young European Ambassadors from the Western Balkans) izabranih ranije ove godine.

„#EUiTI – Tvoja priča, naša budućnost“ prva je kampanja razvijena u okviru Regionalnog komunikacijskog programa Evropske unije za Zapadni Balkan. Kampanja ima za cilj potaknuti što veće učešće mladih ljudi iz Albanije, Bosne i Hercegovine, Kosova*, Crne Gore, Sjeverne Makedonije i Srbije u EU programima, u oblastima obrazovanja, treninga i sporta (ERASMUS+), preduzetništva (COSME – Konkurentnost preduzeća i malih i srednjih preduzeća), kulture i kreativnosti (Kreativna Evropa) i istraživanja i inovacije (HORIZON 2020).

Pokretanje kampanje podudara se s pokretanjem portala www.webalkans.eu. Ovaj novi web portal sadržavat će priče, vijesti, mogućnosti finansiranja i srodne informacije o saradnji između EU i Zapadnog Balkana.

„#EUiTI – Tvoja priča, naša budućnost“ prva je od tri regionalne kampanje podizanja svijesti koje će sprovesti Evropska komisija tokom tri godine. Sadrži multimedijalnu kombinaciju, uključujući svjedočenja učesnika programa i animirane video isječke o svakom od četiri programa EU. TV, radio, vanjsko oglašavanje, web i društvene aktivnosti započete 16. novembra trajat će mjesec dana.

* Ova oznaka ne dovodi u pitanje stavove o statusu i u skladu je sa rezolucijom Vijeća sigurnosti UN-a 1244 i mišljenjem Međunarodnog suda za pravdu o kosovskoj deklaraciji nezavisnosti.

Više informacija

Dodatne informacije

Program regionalne komunikacije EU za Zapadni Balkan pokrenut je u januaru 2020. godine i trajat će tri godine. Cilj je informisati različitu ciljanu publiku o vrijednostima, politikama i programima EU. Program se sastoji od tri integrisane komponente:

  • tri komunikacijske kampanje za cijeli region
  • online portal WeBalkans.eu
  • mreža mladih evropskih ambasadora

Agencija Pomilio Blumm zadužena je za implementaciju projekta.

Europa.ba