Nova kampanja ukazuje kako popljoprivreda utiče na naš svakodnevni život

Od hrane koju jedemo do odjeće koju nosimo, proizvodi rada evropskih farmera su svuda oko nas. Nova kampanja Evropske unije pokrenuta je s ciljem da podigne svijest o značaju poljoprivrede u našim svakodnevnim životima.

Više od 12 miliona poljoprivrednika u EU rade puno radno vrijeme sa još 36 miliona poslova koji se direktno oslanjaju na evropsku poljoprivredu. Ipak studije su pokazale da se evropska urbana populacija sve više osjeća odvojeno od seoskog života i poljoprivredne proizvodnje. Kako bi se suzbio ovaj trend, EU je pokrenula kampanju „Briga o našim korijenima“ kako bi se naglasio značaj poljoprivrede i na koji način EU politike usmjerene na podršku poljoprivrednim dobrima.

Nije samo hrana

Kampanja Nije samo hrana fokusira se na široku lepezu proizvoda u kojima uživamo a koji u potpunosti zavise od evropske poljoprivrede. Od francuskih sireva u našim frižiderima i italijanske vune u našim džemperima preko holandskih tulipana u vaznama, rad evropskih poljoprivrednika je svugdje. No pored toga što pokazuje šta oni proizvode, kampanja takođe i naglašava značaj poljoprivrede u drugim oblastima, od podsticaja razvoja u ruralnim područjima do zaštite okoliša i prirodnih krajolika Evrope.

Web stranica kampanje – Briga o našim korijenima – daje detalje o načinu funkcionisanja poljoprivrednih politika EU i prostor za poljoprivrednike i učitelje koji žele da objasne više o tome šta to oni rade i kako to EU pomaže. Održaće se i razne manifestacije kako bi se omogućila interakcija i način da ljudi saznaju više o evropskoj poljoprivredi.

Zašto pričamo o poljoprivrednoj politici?

Pokretanje kampanje pratiće sporazum u julu kojim bi se, od 2014, unijele promjene u poljoprivrednu politiku EU. Zajednička poljoprivredna politika je kreirana da obezbijedi poljoprivrednicima zarađivanje za život a Evropljanima dobru hranu po razumnim cijenama.

Europa.ba